And I want to share all my love with you<3

 

Bara för att jag är så uttråkad och känner mig för trött och för pigg på en- och samma gång men för lat för att gå och lägga mig, fråga mig inte hur det går till, ska jag göra ett litet test jag hitta på Elins blogg. Heh har aldrig gjort ett test på min blogg men det var ett rätt så roligt test så jag kände för att göra det^^

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

1. Det första du tvättar i duschen?
Händerna^^
2. Gillar du kaffe?
Naej
3. Hur mår du just NU?
Trött typ. Ryser för att jag lyssnar på Mariah Carey duettar med Luther Vandross i My Endless Love:)
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Förnamnet eller efternamnet? N dååå:P 
5. Berätta om din senaste dröm.
Jag drömmer rätt sällan (det jag kommer ihåg, närminne som en guldfisk) men den roligaste/sjukaste drömmen jag haft är att jag hade en myra som ett husdjur och brukade klättra in i min nagel och sova där. Haha sjuk va?!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Eeeh, jag har ingen favoriträtt eller jo jag har flera så förmodligen skulle jag kunna leva på Donken/mamis Spaghetti/mamis pambiff o potäter med brunsås/ kyckling o Rösti/ Tachoe (^^)/ Hemfriterade pommes/ hemfriterade mozarella sticks:)
7. Vad vill du ha just nu?
Orken att gå till badrummet och borsta tänderna och sen sova. Och att jag kan fika med Dalia imorn<3
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Hahah nej, kan inte hålla räkningen så länge:P
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Äter!;) *Haha läste om alla frågor/svar och märkte hur sjuk den här var. Haha Biter du i glass eller slickar Äter. HAha nej jag biter
10. Använder du smileys?
Neeej aldrig!!:P
11. Har du träffat någon kändis?
Eehh, jag har aldrig "träffat" en kändis men Lars Winnerbäck sa Tack till mig o min familj efter vi sagt Vilken bra show efter hans konsert på Söder. Och sen tror jag att vi gick precis bredvid honom när jag och syster kollade på Håkan Hellström på hovet. Osäkert men det var jädrans likt Lars och han hade två biffiga killar bakom sig som hans "livvakter". 
12. Gillar du keso?
Hehe vad är det:$
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Ke$ha- Take it off
14. Hur många länder har du besökt?
Tres! Grekland, Teneriffa, USA
15. Är dina föräldrar stränga?
Inte överdrivet. Stränga när det behövs tycker jag:) 
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Hahaha om jag fick väääääldigt bra betalt för det
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Eeehh, min discokula som jag har i taken som jag aldrig lägger märke till och vet inte ens varför jag har den men den glittrar lite
18. Brukar du hyra film?
Aa. Idag hyrde mamma en film:P
19. Var kommer du vara på lördag?
Hehe ute och ränner. Hehe nejdå, kanske hemma? Kanske med Bullen? Kanske vara med Dalia? Ödet väljer;)  
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Hahah jag kommer inte ens ihåg att det var i tidningarna! Blev som en stor chock för mig när jag hörde senare när jag avr äldre att oohh det är så tragiskt med Trade CenterXD
22. Vad åt du till lunch?
Pambiff och Potatisgrattäng (viktväktar låda) Muuuums:D
23. Har du lockigt hår?
Neej om jag inte lockar^^
24. När grät du senast?
Hohoh idag när jag såg på Beverly Hills dog eller vad fasen den handlar om
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Hahah bokstavligen eller ordspråkligt? Hahah jag vet inte förmodligen
26. Favoritårstid?
Har alltid sagt på Våren för jag fyller år då och sommaren är ju grym oxå
27. Vem höll du senast i handen?
Hehe jag venne:P
28. Sover du med TVn på?
Haha var typ tre år sen jag hade på min Tv i mitt rum....
29. Tycker du att du är gammal?
Haha nej, borde jag tycka det?
30. Är du mörkrädd?
Ibland faktiskt
31. Gillar du ditt liv just nu?
Jaoo
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Hahah yees
33. Har du bra syn?
Vilken fråga, jaa? Haha annars vore jag ju blind och inte kunna se vad jag skriver.
34. Var är dina föräldrar just nu?
I sin säng och sover. Eller så är de vakna och stör sig på att jag har musik på. Fiilååt isf
35. Vad har du på dig just nu?
Sovbyxor och en stoooor röd Marlboro tröja:) Sovkläder alltså
36. Vad var det senaste du köpte?
Det var rätt längesen faktiskt... Tror det var ett par jeans på Weekday
37. Hatar du mer än 3 personer?
Om jag tänker efter så kan jag hitta tre personer som jag hatar men just nu vid detta tillfälle är det väl bara en.
38. Använder du sushipinnar?
Hahah försökte mig på det när jag åt Nudlar förut, gick åt skogen:(
40. Äger du ett vapen?
Jaaa! Tre pistoler liggandes helt öppet på mitt skrivbord och två pistoler under kudden bara för att kudden ska komma upp lite och ytterligare två pistoler i min garderob för att det ska matcha kläderna! Vadå? Har inte alla det?
41. Gillar du ditt hår?
Yeess:) Önskar bara ibland att det kunde vara lite mer kreativt som Nani eller Dalias
42. Gillar du dig själv?
Jaa som fan;)
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Ehh, båda tror jag
44. Hur ofta använder du MSN?
Varje gång jag sätter igång datan så... varje dag



Thaha, insikt i mitt sjuka liv. Hoppas någon enjoyed it, och läst det igen och tänk på att jag är så trött så jag inte ens kommer ihåg mitt namn så förstår ni nog logiken^^

         
   
COMMENTS
     
    » Nani        

Hahahahha, lol! R.I.P. de andra bloggarna, but face this! I have new ;D



Oh-ja, de som besöker min bloggar tror ju säääkkerrt att man är super poppis! ;D Man tackar...(FYI: vääälldiigt ironisk röst när jag skrev det här)

    2010-02-08 // 00:29:51                                
     
    » Nani        

Hahha, vaa? Spanska prov ;D Stackarn...

    2010-02-08 // 23:02:53                                
     
    » Dalia        

haha du e så söt sofia! <3

    2010-02-09 // 15:40:28                                
     
    » Sofia        

    2010-02-10 // 16:08:08                                
     
    » Sofia        

Hehe uu too Dalia<3

    2010-02-10 // 16:08:47                                
     
    » Sofia        

(förlåt för sent svar)

Ja, hihi...det var riktigt kul och jobbigt förra gången :D

    2010-02-10 // 20:45:05                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback