I´m calling out your name

 

På praoen idag igen. Busbusbus. Har dock fått göra massa saker. Igår vare bara träffa och möte och allt idag har jag fått sitta ner och verkligen göra saker.. Kul? Ganska. Lärorikt? Inte riktigt, men det funkar..

Vid lunchen ska jag och pappa nog åka till Stinsen och käka där. Ville träffa alla mina vänner och nu sägs det att Dalia också ska hänga med, jag kommer dra pappa till stinsen om det blir så att han inte pallar. Måste träffa Dalia! Känns som det var sju år sen eller nåt fast det måste vara fyra dagar sen vi träffades. Usch, för lång tid...

Jaa, vad händer nu då? Ingenting. Har nyss fixat något med backyarden (cicci skrattar, hon har fått göra detsamma) så jag har inget att göra. Ska nog surfa in på lite bloggar och sen skriva de där uppgifterna man skulle göra:)

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

aaaaaw, vi hade jättetrevligt vid lunch. Du kom aldrig!? Saknar dig sofia!! <3

    2010-02-16 // 16:15:37                                
     
    » Sofia        

Jag vet. Pappa var tvungen att jobba lite xtra så det blev aldrig av:( Men jag kom idag ju;)<3

    2010-02-17 // 14:46:42                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback