Not sure what it means

 

Ha, kom på igår att vi hade ju friluftsdag i skolan och att jag skulle gå på hundpromenad med Ellinor, Malin m.fl
Det var väl ganska kul, tills jag lessnade på de andra för jag frös och de var sega så då gick jag ikapp de andra och tog bussen hem sen och jag fick lite sällskap av en tjej som oxå var med på hundpromenaden. Sen kom jag hem kanske kvart i två och åt lite pyttipanna (hade bara med mig en leverpastejs macka) och kolla på nåt Fashion Police på E! som jag hade spelat in. Äälskar E!

Just nu ska jag leka med Photoshop sen får vi se vad jag gör. Om jag ringer bullen eller bara spenderar min kväll med Facebook? Äsch orkar inte planera.

Juste, nu är det två veckor kvar innan Prao. Excited!! Ska ju praoa hos Papi och sen på musikskolan. Tror det kommer bli skitkul;)



Saaknar Sommaren. Mest Håkan Hellström konserterna i sommarsolen! Ooohh Can't wait

         
   
COMMENTS
     
    » Sofia        

nejdå, den är från knokk :D

    2010-02-01 // 18:31:37                                
     
    » Nani        

Sofia(!!!) vi måste på en Håkan konsert i sommar! Together! <3 Fyfasiken ;D

    2010-02-06 // 20:41:50                                
     
    » Sofia        

Lätt!!! Fan vad skoj! Vi kaaanske kan få med oss Dalia om vi blinkar väldigt mycket med ögonen och flirtar lite med henne(a)

    2010-02-07 // 22:30:49                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback