Won't you help me sing these songs of freedom?

 


Vackraste låten just nu, Rihanna med Redemption song (for Haiti relief)
Dock är det ju Bob Marleys gamla låt men Rihanna gör den så himla bra!

Idag har hela huset städats och dammats. Dock är inte mitt rum klart men jag måste plugga. Har typ fyra prov nästa vecka eftersom vi har prao nästnästa vecka så har ju sjääälvklart alla lärare smäkat in alla prov/inlämningsuppgifter vecka 6. Bläää

Kollade nyss på en film, Beverly Hills Chihuahua. Ohh vilken mysig film det är! Fick en sån himla lust att köpa en hund och bara gosa med!

Nejfan, nu ska jag göra lite nytta och göra No. Har ett grupparbete med en tjej i min klass om näringsämnen (snaark) så det är väl bara att sätta igång. Sen ska jag göra spanska och sen lite so och efter det Matte. Men jag har inte prov i matten så om jag inte orkar med matten gör jag det imorn. Har studiedag imorn så då blir det nog en Studie Dag;)

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback