Your such a backstabber!

 

En sak jag börjar bli oootrroligt irriterande på, när man läser bloggar som skriver typ absolut inget vettigt och inte skriver stor bokstav efter punkt. Fattar inte, är det så svårt att skriva vettigt och göra stora bokstäver en lite punkt?

Förstår inte....


Iallafall, sjuk idag. Fick ont i halsen på No lektionen igår och sen idag är jag typ dööd! Förkyld och feber, precis det jag behöver nu när nästa vecka är fulsmekad med prov/inlämningsuppg. och veckan efter det är det ju prao i två veckor och sen lov.. Vill ju vara frisk på lovet så man kan hitta på något med Julia och Dalia mfl.

Hatar att vara sjuk MEN nu har jag käkat upp en hel toast utan att dö i halsen (våågen) och kunde dricka lite vatten ( Kom igen vågen, någon?!)  

Nejfan, nu ska jag leka lite mer med photoshop^^

         
   
COMMENTS
     
    » Nani        

Photoshop! Måste ladda ner test versionen till min mac. Känns lite trist utan det. Fast man blir lite ledsen i ögat när test-tiden tar slut :'(

    2010-02-06 // 18:49:46                                
     
    » Sofia        

Jaa, men man blir lycklig när man väl leker med photoshop;)



Så du har en blogg nu Nani? Ännu en blogg:D Good 4 u<3

    2010-02-07 // 11:57:19                                
     
    » Emilianleah        

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

    2011-02-01 // 11:19:51                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback