You're the legs to my table- If you were to fall i'd fall on my face...

 
Hah här vare ju tomt:p

Ohoh fredag idag! Dock vet jag inte vad som hända skall i helgen. Ooh sugen på att hyra en film och kolla med bullen! Undra viiilkeen....
Men i varje falll är det lov efter den här dagen som känns som den verkligen aaaldrig kommer sluta. Ska gå iväg till breddenskolan snart och spela lite gitarr för nybörjare. Hmm hoppas det blir kul och enkelt.

Oh jag har en sån jävla lust att Yoga lite. Kanske kan köra lite Yoga hemma efter jag kommit hem.

Men gud varför när man har som tråkigast och vet att man int har bråttom men man har en tid att passa, varför kan man inte skriva något då?
Sämst kreaktivit. På tal om kreaktivit så målade jag igår. Hehe det var ett jäävligt bra tag sen. Hehe precis innan jag skulle måla öppnade jag mitt lilla "målar bok" Inte en riktig målarbok som man gjorde när man var liten utan en riktigt Målar Bok. Men jag öppnade den och såg att jag hade halvbörjat på en målar bild på lilla Dalia;) Synd bara att den var så otroligt ful. Men iofs inte ens en toppkonsnär skulle göra henne riktigt rättvis!

Nejfan nu ska jag gå ifrån den här maniken som gör så att jag kanske kommer bli tjock och få fyrkants ögon-.- CYA
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

hahahahaha näää! sluta vara så SÖT sofia!! :D

    2010-02-26 // 17:22:20                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback