Baby, please come home!

 

Heellu. Vart ett tag sen jag uppdaterade. Haft ingen som helst lust att uppdatera. Men nu när jag såg att Dalia hade uppdaterat kände jag mig ganska skamlig. Mennu så!!

Hänt idag då? Inte så mycket. Hängde med sötis Dalia som inte hade blivit dissad utan dissade. Så jag var med den lilla skithögen hela dagen:)
Inte mycket mer. Hade bild första timmen som alltid uppskattas. Skulle göra något jag inte kan förklara eller kommer ihåg vad det heter men jag och Malin gjorde uppgiften tillsammans och det blev En jäätte stor Ipod och sen massa sladdar och sen massa fler Ipods. Inte riktigt klara dock men men. Rom byggdes inte på en dag, Som man brukar säga.
Sen so, sen lunch (taacoos mums) och sen vare slöjd och efter det No. Gaanska tråkig dag men den har gått riktigt snabbt. Såsom hela veckan egentligen.

Nu ska jag nog ringa min lilla tjockis och fråga om hon vill hitt på något. Sen ska jag nog måla om mina naglar. De ser förjävliga ut, rent ut sagt.

See u later


         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

SKITHÖGEN? Tack sofia.. TACK! Det ska jag inte glömma!

    2010-01-15 // 21:49:25                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback