Blow my heart up...

 
Usch, har inte ett dugg lust för att göra någonting idag. Så ruggigt väder. Mamma sa att det var -16 grader, det är det närmsta -20 vi kommit! Vad äre för fel på vårt klimat?

Skulle vilja dra med mig datorn vart jag än går. Har så otroligt bra musik på den! Riktigt bra musik. Ungefär hälften är från Dalia såå, tack:)

Nej fan nu ska lämna min käraste dumburk... Måste få mig lite frisk luft. Har gått och lagt mig ett-två varje natt nu! Och vaknat elva-tolv, vilket är helt otroligt för mig som brukar kunna lägga mig elva och vakna tio-elva på lov....

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

jag vet att jag har världens bästa musiksmak :D haha, älskar dig <3

    2010-01-05 // 19:35:54                                
     
    » Sofia        

Jamen det har jag ju också :)

    2010-01-05 // 21:12:35                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback