Fly like you do it, like you're high, like you do it...

 

Sköön dag idag. Åkte till Sollentuna med Dalia och Elin. Kuul som satan! Sen hem, äta och sen åka och göra lite Yoga så nu ska jag snart hoppa in i duschen så jag är riktigt fräsh imorn:)

Har ätit ett äpple och druckit lite vitamin well så jag känner mig sådär duktig som jag jämt gör när jag överdriver med träningen och äter inget onyttigt och tar ett äpple och saft och sen nästa dag äter jag godis och sånt. Duuuuuuktigt.....


Nej fan. Tråkigt inlägg men jag måste duscha nu. Skriver väl någon dag om jag har tråkigt och har något att skriva:P

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback