Forever young. I wanna be, forever young!

 
Oooh efter en underbar kväll igår vaknade man ju upp med ett lite leende. Thaha, tänkte på när vi busade med Dalia och hennes lilla vän på msn och skrev att hon älskade den och sen när vi tog massvis med bilder och när jag och Elin gick ut på Nanis balkong och de stängde och låste. Haha så jag och Elin tog upp en näve snö och kastade det på varann. Sen började vi banka på dörren så de släppte in oss. Phuu!;) Sen när vi kollade på världens skönaste film, Harold and Kumar goes to White Castle. Haha Dalia vi måste se tvåan.

Oooh vad jag älskar de här brudarna! Kunde inte blivit en skönare kväll (känns som jag jämt säger så när jag vart hos/med Nani, Dalia, Elin, Carro, Fanny, Rox m.m.


Nuuu ska jag försöka göra klart det där jääävla hemkunskapsprovet... Går piss om man kan säga så:/
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

haha JAA det måste vi göra :D

    2010-01-25 // 15:38:45                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback