Fuck it, I understand. This is business...

 

Gjorde om min header. För trettioelfte gången. Nu lånade jag en bild av Nani men det gör säkert inget;)
Älskade att den var svartvit! Den togs alltså iförrgår hemma hos Carro.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Åkte hem till kusinerna för en kusin fyllde år och sen har jag bara suttit vid den här dumburken. Käkade middag med hela familjen och broders vän. Kul som fan:)
Nu senare på kvällen åkte jag och syster ner till Infra och hyrde en film, Hangover. Eller baksmällan som de så korrekt översatt den till. Älskar den filmen! Största delen till varför jag älskar den är ju för att man vart där!! Där Bradley Cooper gått har jag gått! Älskar USA måååste sticka ner dit igen någon dag! Någon dag jag inte har någon skola och någon dag då jag har pengar nog till att köpa en biljett och sticka ner till Sin City. Helst när jag fyllt 21 också så slipper alla vakter säga till mig: Uhm, excuse me. Are you twenty one?
Måste vara riktigt jobbigt för de-.-

Nu ska jag springa upp och se vad hela familjen gör. Om de kollar på Baksmällan vet jag inte men ajg skulle kunna gissa det. Isånnafall är bara att ta med sig Fetting godispåsen man köpte idag och glo på den;)

Godnatt folks;)

 
Lånar den här från Dalia. Dalia körde en Behind the scenes:)

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

självsklart älskling :D http://open.spotify.com/user/majblomma/playlist/2L7d5yaJJnXN2WbJBbSI8n

    2010-01-03 // 00:49:20                                
     
    » Nani        

Hohoh, nu är man lite famous i bloggen också! ;]

    2010-01-03 // 19:51:55                                
     
    » Sofia        

Hahaha alltid Nani alltid!!:)<3

    2010-01-04 // 13:32:55                                
     
    » Sofiak        

HAllå, nu har jag hittat fram till din blogg! Snygg den va !(Y)<3

    2010-01-23 // 19:43:39                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback