I thought I could fly, so why did I drown? I never know why, It's coming down, down, down...

 
  1. Gitarr lektion, min gitarr lärare ska oxå skriva under en lapp så jag kan praoa hos de!:D
  2. Matte läxa. Fick typ femtio sidor som jag skulle göra för jag var lite efter...
  3. Noo, Köstan dränker oss i läxor i både Matte och No... Nu ska jag dock läsa några sidor om immunförsvaret så det går väll på fem röda
  4. Ringa Buullen. Var inte med henne igår så jag måste ta igen allt Gossip och sen ska mamma vara borta till tio och syster med och jag orkar inte vara hemma ensam så jag kommer då vara med Julia:)
  5. Ska kanske göra lite Yoga sen också men det är bara om jag har lust/orkar.


Har vart på gitarr nu så nu återstår bara Matte o No :)

JAG ÄR BÄÄST!;)

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback