Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu....

 
Ooh P3 Guld 2010!!! Käääraa P3 Guld!! Timo Räisänen är proglamledare, Miss Li och Winnerbäck sjöng nyss. Och Teddybears, Amanda Jenssen, Johnossi, Mustasch, Spank Rock, Jonathan Johansson, Andreas Grega, Anette Olzon, Staygold och Damien Adore har oxå sjungit. Fast nu skulle alla interjuver komma men endå.


Har hittat prao plats i alla fall. Musikskolan i Väsby! Fast där ska jag få en vecka så jag får hitta en till prao plats men det går nog bra!:)

Har gjort matte ett tag nu och det går faktisikt jäkligt bra! Förstår äntligen och kan rätta mina gamla fel! Så skönt!
Poppade lite popcorn för ett tag sen. Var så himla godissugen, så jag messade mamma om hon kunde åka och köpa chips åt mig men hon sa att eftersom de stänger 22 skulle hon inte hinna:/ Men jag poppade lite popcorn ist och åt lite chocklad. Tjockis....

Nejfan. Nu ska jag spendera lite tid åt matten (wihoou-.-) och sen ska jag läsa några sidor ur No och göra några uppgifter, sen blire lite kvälls Yoga och sen sova!! Gjorde Yoga igår och jag har aldrig sovit så bra i hela mitt liv!
Fick sätta på Snooze knappen två gånger (ovanligt mycket för mig) för att jag inte kunde ta mig ur sängen som var ooovaanliigtt skön!:P

Måste planera in en liten photosession med Dalia någon dag! Hihi har några ideér...
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

ja fan det får vi göra :D:D

    2010-01-21 // 17:48:23                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback