They'll try to, push drugs that keep us all dumbed down and hope that, we will never see the truth around....

 

Jäävla Dalia! Hon har lurat mig in i Muse skiten. Hihihi sitter och skickar över Spotify listor till varann. Jag tycker att David Bowies Cat people äger och hon tyckte den sög?:O
Och hon älskar allt som börjar på Rock och jag...Jaa, jag tycker också att det är ganska bra. Jag börjar vänja mig:)

Och sen mitt nya favoritband: 30 seconds to Mars. Och ooohh vilken snygg Sångare de har!!!!!

Oookkej han var bara snygg i en video. Eller var det 30 seconds to mars? Jag tror det... Jaja, han har grymt skön röst iallafall!
Det är ungefär som i Takida. Haha jag hade förväntat mig att Takidas sångare skulle vara ashet för att han har världens behagligaste rösten, och så var han inte sådär jääätte snygg:/ Haha skitsamma. Det är ju egentligen bara låten man ska lyssna på egentligen. Men det hade ju vart roligt att ha något att titta på också;)

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

HAHA JAAA! JAG E BÄST! ROCK RULES.

    2010-01-05 // 12:24:07                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback