When I saw him standing there. He was the cutest thing, I've ever seen....

 

Kan verkligen inte sluta älska Miss Li's låtar! Dancing the whole way home, måste ju vara den skönaste låten hon gjort!

Skola idag. Var väl sådär. Kul att träffa alla och så och visst lektionerna var väl ok. Kan ju börja vänja mig vid tidiga morgonar igen.
Laddar på Poden iallafall så jag kan vara förberedd på lektionerna;)

Hihi är väldigt lycklig just nu. Dels för att jag har köpt Mariah Careys nyaste parfym Luscius Pink för halvahalva (dock vare en 30 ml och eftersom förbackning är stor som en vanlig så tycker jag personligen att det var lite bedrägeri menmen, jag har min parfym i varje fall!:D) ooch sen är jag lycklig av lite andra anledningar. Typ att jag fick träffa Dalia och Nani idag och sen Hanna och Fanny och Sara!

Nej nu ska jag väl göra Dalia en tjänst och springa ner för min otroligt långa och jobbiga trappa och hämta en sladd till Mobilen så jag kan ladda upp en video jag och Dalia gjorde idag.

CYA

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback