25 to life

 
Uurg, skulle publicera detta igår men självklart funkar ju inte det då... Jaja, publicerar det nu ist:)

Heh, var i Stinsen i morse med mamma för hon skulle checka något och då tänkte jag att jag kunde få gratis shopping och kanske en Sub Way (OM man gissa rätt;)) och efter ett tag messade Dalia mig och frågade om vi skulle hitta på något för hon skulle till en kompis som fyllde år så hon orkade inte åka hem så hon skulle vara i Sollentuna Centrum tills 5. Då kom hon på att hon kunde spendera tiden med någon ist för att vara själv;)
Iallafall, jag drog med mig Julia och hennes fader var så snäll och skjutsade oss dit runt.. Halv 2 tiden kanske. Det var jädrans skoj, klippde lite foton men orkar inte föra över bilderna så vi får se om jag någonsin publicerar de eller om de förevigt får ligga på datan.

Ooh, jag har planer på att framkalla lite bilder bara det att mamma gav mig någon kupong hon hade fått från en tidning som gav bort 100 gratis bilder och man bara betala 29 spänn för frakt. Bara det: Vilka 100 bilder?! Jag kan inte bestämma mig... Funderar på att ta de där coola nattbilderna med Ellinor och Nani. Och sen några blommor och sånt skit, bara för att. Men sen vill jag oxå ha med en massa strand bilder med Malin, Fredrik, Sebbe/Bullen. Men sen så vill jag ju vänta och få lite foton på stränder och sånt när vi åker till Öland på måndag.... AH kan verkligen inte bestämma mig. Som tur är håller kampanjen t.o.m 18/8-2010 så det är ju rätt najs. Hinner tänka rejält tills dess.

Nu ska jag proppa i mig Oreo och kolla på Walk the Line eller dra igång Voddler och checka om det finns något roligt där...:)

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback