First of all this song isn't as good as Bad Romance. And not even close to Pokerface and Just Dance

 
Jag har hittat en superkul snubbe på Youtube som gör parodier på vadsomhelst. Hahah jag bara älskar folk som inte riktigt bryr sig om de inte tjänar någe pengar på det, bara det underhåller folket som tittar!:)




"Emo vampire song" Hahah, dör ju för twilight men ibland är det lite kul att se på parodier, haha igår gick jag lös på alla parodier som finns om twilight, fråga mig inte varför:P



         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

hahahaha, så grymma :)

    2010-07-27 // 18:01:09                                
     
    » Sofia        

Hahaha jag vet! Så bäst:)

    2010-07-28 // 20:04:18                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback