I guess I keep talking to myself

 
Okej jag vet att på bildfronten så är jag lite seg att uppdatera MEN när min kamera laddas så ska jag koppla direkt in den till datan och så ska jag visa lite bilder på mina kära vänner och sen en massa söta bilder på tjockis fåglarna bara för att de är så söta när de sitter i sin lile gulliga bur och är helt ovetande om vad min stora läskiga kamera gör:P

Kan väl visa en liten bild på mina fåglar så kan alla se de underbara små djuren som har ett inneboende just nu i systers rum. Thi:)




Ps. Kan väl ta och berätta att dessa bilder är med en gammal kamera... Eller kanske t.o.m en mobilkamera så blamea inte kvalituttan!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback