I wish that I had Jessie's girl!!

 
Jag och Julia åkte hem till Ellinor vid åtta och mötte upp Nani där. Vi badade, käkade jordgubbar, åt marshmallows, "grillade" marshmallows i ljusstakar och spelade poker, haha. Det var väldigt skoj:)

Nu äntligen har kameran laddat över 1137 bilder från Kameran. Skulle kunna gissa att det ryms 1140 bilder i den så jag hade tagit rätt många kort och glömt ladda upp en del(a)

Jag tror jag bara ska kika igenom alla kort och kanske redigera lite och sen laddar jag nog upp ett par... Eller så trycker jag i mig lite chips och kollar lite på Glee som jag och Bullen hyrde förut (fast jag fick inte det för Bullen eftersom hon ville vara med och se men egentligen så har jag sett alla avsnitt förut när de gått på Tv så det gör nog inte så mycket:P)

Okej, chipsen vinner. Sorry! MEN, det blir bilder imorn. Det lovar jag mig själv;)

(och ja, jag är tjock som vill tjocka i mig chips efter jag nyss vart och käkat lite marshmallows och glass hos Elli. Men jag har en massa år på mig att bli smal så då använder jag min ungdom till att tjocka, thihi:P)


GODNATT:)



Hoppla ett smakprov kanske;)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback