I'm kinda busy!

 

Namn: Sofia
Piercingar: Nope

Tatueringar: Nej
Längd: Sist jag kollade var förra året och då var jag 164:P
Skostorlek:39
Hårfärg: Jag hoppas på blont men antar att det är lite blandat
Fräknar: Hah, tyvärr ja
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Kanske Usa, men inte just nu
Vilket schampo använder du? Heh, blonderings schampoo+balsam. Och fruktis^^
Vad är du rädd för? Haha, om jag får vara tjejig, spindlar!

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Glee:D
Filmen du köpte? Jag kommer bara ihåg när min syster köpte Confessions of a Shopaholic och antar att vi delar på den, så..:P
Låten du hörde: Buffalo souldier med Bob Marley:)
Låten du laddade ner? Tattoo girl med Detail feat Lil' Wayne, T-pain och Travie McCoy;)
Personen du ringde? Julia Andersson:)
Personen som ringde dig? Syster, nyss. Hon undra om vi skulle käka Tacooos:D

Favorit…

Låt: hm.. Får väl säga Din Mamma med Oskar Linnros just nu. Men imorn kommer det vara något annan:P
Kläder: Ciccis gröna We tröja som jag fick låna!!
Film: 8 mile med Eminem:)
Bil: Dodge Durango! Om inte den, vår Volvo XC90;)


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Nee:P
Gråtit över en flicka? Tror inte d:P
Ljugit för någon? Säkert:$
Varit i slagsmål? Nope

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Inga
Hjärtan brustet på grund av dig? Hoppas inga:P
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Hahah ett år kvar juu
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hahahah tror inga:P

Senaste...

Boken du läste? Bree Tanners andra liv, Stephanie Meyer
Personen du fick e-mail av? Ingen person men en leveransrapport från Postfoto som sa att jag snart ska få mina foton:D
Personen du fick sms av? Nani Lim
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela? Det var ett liitet tag sen eftersom senaste gången min broder och syster var hemma och käka middag käkade jag hos Julia:P
Saken du köpte? Nagellack, Mascara och två små blonderings schampoo+balsam:)
Vad har du gjort idag? Hahaha vaknat av att pappa höll på och banka med köket och vissla samtidigt och sen ätit frukost och satte på datan:P

Brukar du svära mycket? Hahaha NEEEEJDÅÅ, inte alls
När stiger du upp på morgonen? Mellan elva och tolv typ
Vad har du på dig? En stooor röd tröja, min pyjamas^^
Vad ska du göra ikväll? Det var planerat att jag, Julia, Nani och Ellinor skulle fota lite men tydligen blev det inställt men sen vid nio ska jag och Julia till Kista och titta på Eclipse (igen för mig)
Vad är du allergisk mot? Laaktos
Använder du hårspray? Ibblaand, ibland låter jag det vara, ibland har jag både saltvattenhårsspray och hårspray
Kan du stå på händer? Hahaha räknas stå på huvet;)
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan fucking Hellström! Alla gånger om
Salt eller socker? Socker;)
Gillar du ketchup? Inte för mycket, det blir äkligt
Är du glad nu? Nej, jag är huungriig och vi kan inte laga normal mat-.-
Var du glad igår? Hahah jaa!
Vad dansar du till? Allt!!

Stockholm är… ?
Stort och svårt att hitta iXD
Göteborg är… ? Vart där en gång och då var jag typ sex år
Kan du sjunga? Haha jaa
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Kanada är jag nyfiken på... Kaanske för Cory Monteith kommer därifrån^^


NU SKA JAG ÄTA LUUNCH!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback