Daddy please don't it wasn't his fault he means so much to me! Daddy please don't we're gonna get married. Just you wait and see...

 
Jahapp. Midsommarafton imorn... Såå, vad händer imorn. Jodu, i början var inte en gnutta bestämt fram till typ sju idag. På morgonen vaknar jag kanske 10 (!!) och drar på mig snabba-brallor och cyklar med pappa någonstans. Sen åker hela familjen och käkar lunch/fikar i Sigtuna och kikar på någon krans eller så och sen på eftermiddagen ska jag och Nani fota lite och så och sen grillar vi middag:)

Höh, en liten snabb beskrivning. Men dagen kommer nog bli kanon;)

Nuuu... Ska jag nog koppla in Ipoden till datan så jag kan få alla mina nya braiga låtar jag laddat ner(y)

Godnatt:D

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback