Have you ever tried sleeping with a broken heart? Well you can try sleeping in my bed

 
Fredag, sista dagen på sportlovet och sen är det helg... Blää! Dock har det känts lite tråkigt om dagarna, inte för att jag vill ha läxor och skit men att ändå vakna vettigt, träffa vettiga människor, vara ute eller åtminstonde få i sig lite frisk lift när man går upp för den eeeeviigt långa backen upp till skolan.
Saknar det endå.


Jaja, idag var jag med Dalehoe och Neyno aka Dalia Sadegh och Nani Lim (hehe:P)
Imorse började jag snacka med Nani i telefon men hon var tråkig och skulle gå, så då ringde jag Dalia:) Och sen kollade jag på 7th Heaven (Nani med) och märkte inte hur snabbt klockan gick så jag fick springa till bussjäveln. Hade egentligen inte behövt d för jag kom i schyst tid:P

När jag och Nani kom till lille Dalia så busade vi och så , Hehe OMG No WayXD, sen åkte vi till ma hoods... Underbara, inte alls tråkiga och inte så uttökade affärer: Väsby C
Heh, fikade och kikade lite. Sen stack Dalia o Nani hem och jag gick till ICA där Mami och Papi väntade och vi shoppade lite mat. Så ikväll blire Salladi till middag och kanske lite bakade pottäter i ugnen:) MUUMS!

Ska ladda upp lite bilds från today (de bilds jag iaf har)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback