Sube, sube, hasta la nube, pa'lante, pa'lante, no mire pa' tras

 
Söndag:( En dag kvar sen skooola. Usch nu ångrar jag mig att jag tyckte det skulle vara ganska så skönt att komma tillbax.

Ja, vad händer idag då? Jo, först till mitt favorit ställe Martin Ohlson. Storcashar;) Systerdyster fyller ju år Onsdag så på lördag ska vi ha en liten ferre med både släkt o vänner för'na. Men då måste vi ju köpa mat och godis. Hehe där är Martin vår BFF;)

Ha, har inte ens något att skriva... Får bli någon annan dag då:P Nejmen juste, skulle ju lagt in piiicss..... JAG HAR PICSEN PÅ DEN HÄR DATORN. Hoho, det blir nu då=)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback