I'm singin this whole song wrong because I'm high=)

 
Hela min lördag gick åt att vara i kyrka/hemma hos en trevlig liten person som tog konfirmationen.
Kyrkan var ju så damn tråkig så man somnade dock var det jädrans kul att ta pics på Eleanor (För den tröge, det var hon som tog Konfirmationen)

Prästen stog och pratade om ett rosbuske som pratade och behövde en kram så trädgårdsmästaren tog av sig alla kläder och kramade om rosbusken så han började blöda och sa: Jag kommer aldrig sluta krama dig för jag älskar dig...

Sen åkte vi till Eleanor och hon öppnade some fancy presents. Dvs en underbar klocka, massa fina halsband och armband och ringar och massa pengar! Haha så nästa vecka blir det shopping med henne:D

Tyvärr så dog min älsklingskamera med ungefär 820 bilder så batteriet ska bara ladda på sig så kan jag ladda över bilds från både våkvällen och på bullen och nu Konfan.

Keep on waiting!

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback