It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now

 

Men juuuste *IRONISK RÖST* fick ju en systemkamera i födelsedags present. Tro mig, när jag fick den skakade jag och fick inte fram ett ord!! Speechless...!

Det är en söt liten Sony a230 and I'm I N L O V E.

Min födelsedag löd såhär: Åka och köpa bulle och ostfralla på morgonen, sedan hem och få packet ute på baksidan i den vackra morgonsolen. Sedan så kom Eleanor över och vi gick ut och tog foton och sen stack vi till Vik banan och kolla på Cross:D Sedan stack jag hem till bullen.





More pics tomorow när jag inte är så trött... GODNATT
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback