Scream, Are we having fun yet?

 
B Ä S T A kvällen någonsin under olika omständigheter. Men när man satt i mammas bil på väg hem med grus i håret och frusna fingrar mådde man ju en aning bra.

Förklaring: Jag, Ellinor, Amanda, Malin, Sebastian, Fredrik och Julia skulle spela fotboll på Skinnaråsen igår DOCK det var knatteträning och Mandy och Elli hade hundar så vi stack ner till Trollholmens fotbolls plan ist och nördade oss på gungorna sen tog vi sveriges längsta promenad. Eller vet inte om att försöka "kasta" så att säga ner Mandys hund i vattnet så han skulle simma som sedan blev till att vi kastade pinnar till honom i vattnet så han simmade ut och hämtade de.. Sötnos:) Och på slutet att promenad blev jag fru Cheap och Elli fru **** HAHAHAHAHAXD Intern skämt så det bara stänker om det.

Sedan gick vi till Oliver och hans kompisar och kollade när de körde skateboard. Sedan gick de upp på trollholmens tak och sedan gick vi och gungade samtidigt som Mandu messade med Fredrik och skojade om att han var tillsammans med en massa:P

Slutade vid tio kanske när vi precis kommit innanför Ellinors dörr in i värmen kom Mami och hämtade upp mig.

Måste göras om! Godnatt Folks:)

PS: Jag har tappat bort min mobilladdare, Wuääh. Så det blir tyvärr inga sötis bilder på Amanda och Ellinor och filmbevis på att Oliver var uppe på taket och att Dios faktiskt badade i vattnet. Ska stor leta imorn! Måste...Ha....Bilder!!!
DS
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback