Shawty is a eenie meenie miney mo lova’

 
Höh, de som känner mig vet att Justin Bieber inte direkt är någon som biter på mig varken utseendemässigt eller sångmässigt MEN hittade nyss en otroligt bra låt med han och Sean Kingston; Eenie Meanie.





Tycker dock lite synd om den där pöjken... Hur fasen kommer han låta när han kommer i puberteten? Han kommer ju tamefasen i högre toner än vad jag gör och han är ändå kille...

Hahah kollade nyss upp honom på wikipedia (OHJA, jag har inge liv) och han är 94:O ..!
Och kanadensare. Inte för det riktigt spelar någon roll men endå^^

Oj, nu blev det ett ruggigt tråkigt inlägg, jag måste verkligen lära mig att aldrig blogga på kvällen, blir bara knas då:P

GODNATT:D
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback