So tell me now, how does it feel?!

 
Fortsätter fortfarande med mitt lilla modeprojekt men det kommer, keep on waiting!
Tänkte bara uppdatera lite grann med pics från sötiskameran som jag säkert lovat ett par gånger, men nu kommer de äntligen!


Hahahaha dööör för det där registreringsnummret. SMS 911XD HAHAHA MAN SKA SMSA POLISEN I USAXD Det som var det roligaste var att den tillhörde en gammal dam som förmodligen inte visste vad det ruskigt roliga med hennes registreringskylt varXD



HAHAHA jag råkade förstöra bullens hängmatta för jag är för TJOCKXD



Och nu liiiite bilds på Ellis konfa:)




Nani tyckte hon hade för stora läppar och jag tyckte jag hade för små så vi föreställde oss hur det kunde bli om vi opererade ossXD



Äh, nu får det räcka med bilds:) Ska kaaaaaaaaaanske till Trollholmen och möta upp Sebbe, Fredrik, Fanny och Malin och om Mandy kan svara på den förbaskade telefonen kan hon oxå hänka. Ska messa ellibelli oxå^^
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback