Baby I got a plan run away fast as you can!

 
Sitter och plånkar lite på pianot. Har börjat få upp mitt intresse igen för det. Förrut när jag fick det (förra julen! HAHA det har tagit mig ett år) så öppnades ju intresset och då började plånka på typ Walking in Memphis och sådana där lätta. Igår drog jag fram youtube och hittade en Let it be tutorial som jag satt och gullade mig i lite grann. En mysig tutorial kan jag verkligen säga! GRYM lärare, så jag Subscriba och gillade (HAHA trroogen youtube användare(y))
http://www.youtube.com/user/dududavid om någon undrar;)
Igår när jag lyssnade på Kanye Wests nya Runaway kom jag på att introt måste ju vara snusenkelt och det var det faktiskt hoho! Men sen började jag spela gitarr igen så då kom mina gamla vanor in igen.
Älskar min fina gitarr. Min vackra trogna gitarr!


Japp... sämst kvalitet. Ska ladda kameran sen blire bättre!
         
   
COMMENTS
     
    » Jossie        

sv: så lite så!:D

    2010-11-23 // 21:36:40                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback