Brukar glida runt, hänga runt, låna pengar!

 


Har snart inga såna där bilder kvar... HAHA skojade bara lite. Är beroende av såna bilder ! 
Var på gymnasiemässan+fotomässan med Malin och hennes supersköna pappa. Gymnasiemässan var vi bara ett tag för vi skulle bara checka ytterligare en gång till men fotomässan var vi på ett jädrans bra tag. Fasen vad mysigt det var. Alla underbara kameror och tillbehör och föreläsningar (vi missade PRECIS moderskeppets, vilket jag blev snorlessen för. Gillar moderskeppet som satan. De var min räddning när jag var sjuk och hade stationära där vi hade photoshop på) och alla vackra tavlor som alla fotot. Oooooh mina händer seriöst kliade så mycket att jag fick fnatt!! Sen hittade jag en buskul kamera som jag fotade med ett bra tag så då lugnades mitt kliande ner lite grann. En Sony A33 tror jag det var.. Bad Malin ta kort på den med sin mobil, min iphone fick slut på batteri preciiis innan vi gick in på mässan, så typiskt:c 
Nu tänkte jag sova lite så jag är frääsh till första advent som egentligen pågår just nu. LOUSY. 
Peazz aut
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback