Det finns en första plats som inte går att nå, för ingen tror att de är nåt där jag kommer ifrån

 
HAHA skillnad på designen va? Om ingen skillnad alls, tryck F5.
Ooh har inge humör för något. När jag kom hem var jag så kall så jag värmde lite varm mjölk och gjorde iordning ett glas varm oboy och lite nudlar och zappade runt och fastnade vid mitt vanliga efter-skolan-program-som-går-vid-fyra-vilket-är-tortyr-att-jag-kommer-hem-då-för-min-skola-är-helt-knas-och-tycker-att-vi-borde-börja-tidigt-och-sluta-sent-jaaaaa-vilken-bra-idé-tortera-barn-så-mycket-som-möjligt-och-ja-jag-vet-att-jag-missbrukar-bindestreck-ho-ho-ho-ho-:), eeeh vart var jag? Just, jag brukar kolla på That 70's show och helt plötsligt när jag kollar på det känner jag att ögonlocken börjar falla ihop (typ precis som nu då) och jag somnar! Jag vettefaesen hur länge jag sov men tror det inte var så länge för i min hjärna så trodde jag att det var morgon och att jag hade somnat om när jag hade vaknat av väckarklockan så jag bara öppnade ögonen men då var jag så seg och trött så jag gick ner och fortsatte sova. Mmmm såå skönt! Dock så skippade jag Zumban för jag var så seg vilket var inte kul med tanke på att det endast är en gång kvar nu:(
Hehe jag och Julia gjorde en deal. Om hon klipper lugg på sin födelsedag färgar jag håret brunt... Hahaha allt hänger på lillbruttan nudå!;)

HAHA sista newsfeed innan jag ska sova: Jag ska på Harry Potter den där sista filmen (märks det att jag är ett superduper harry potter fan) med Nani, Carro och Malin. Hahaha Malins låtsas pappa hade något firma biljetter så vi går gratis. Så jädrans snällt! Så nu får vi se en gång för alla hur Harry fan jag är;)
(Kan väl säga att jag endast sett 4-an med Robert Pattinson och haaaalvaa 1-an. G R Y M T vah?)


Godnatt(=
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback