En prostituerad solnedgång när jag blickar ut

 
Oh, önskar jag också kunde vara lika poetisk som Daniel Adams-Ray, Oskar Linnros, Håkan eller typ Winnerbäck. Hue faesen kan man bara dra in en massa sjuka ord i en enda låt och få det att låta underbart. Jag suger på låttexter. Kan väl själv medge att ibland så får jag moments på typ svenskan och drar till med ett MVG projekt eller något sånt men att försöka sätta toner på sånt. Nej nej nej inte min grej direkt.. Det är synd faktiskt. Tycker det är så underbart läckert med folk som kan skriva sitt eget och vara talangfulla jävlar;) Något som jag önskar som fan att jag kunde.
Hah skulle bara skriva av mig lite bland all Daniel lyssnande och tänka konstant: NU ska jag göra läxor... NU ska jag göra läxor... Nej vänta.. NU SKA JAG.
Jaa, alla som känner mig vet att läxorna kommer inte göras idag. Hur mycket jag än vill.
Ja, den här bilden är då inte tagen av mig.. Den som trodde det kan ju sparka sig i baken lite grann höhö. MEN bilder på g. Tänkte föra över bilder istället för läxor så har jag gjort någon nytta ändå:)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback