I c u next tuesday!

 
JAG HAR EN DÖRR! Och ett stooooort rum. *HAPPIFAJS* 
Syster har blivit sambo och därför givit sitt rum till mig. Dock har vår familj aldrig fått tummen ur arslet att flytta allt över till mitt nya rum. Och sen har syster aldrig haft tid att komma över och packa och rensa så idag så bara sket vi i det och la allt hennes i lådor och sånt och sen bara flytta över mitt. OOH vad det är skönt. Har en så stor säng nu så nu kan jag rulla runt och tjocka mig som satan!

Underbara Hanna visade en söt liten sida där man kan kolla på avsnitt och filmer och sånt online så det bockar och bugar vi för. Så har ägnat hela min kväll åt att titta på ETT vampire diaries avsnitt som inte kommit i sverige än för att det skulle buffra så mycket(y) Men oooohhh så värt det. Älskade Vampire Diaries, sviker en aldrig liksom.

Dock så har ju inte heeeela min kväll gått åt det, lite har det ju gått åt att Jag, Dalia, Jesper och Jennie hade en liten konversation via facebook, vilket reslterade i att Sebastian och Fredrik gick in i konversationen och spammade med att gilla allt man skrev så tummen upp för 128 olästa mejl från facebook YIPPIE!
Nu ska jag få i mig lite sömn godnatter


Tyckte det var viktigt att visa att jag och Ellinor gillar veeerkligen vår skolkalender. Om vi nu inte syftar på vår klass! (Sen är det malins ultramegamini klänning jag har på mig fyi!)

         
   
COMMENTS
     
    » Remymarlene        

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

    2011-02-09 // 18:47:26                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback