Jag undrar vad som hände vi som skrattade nyss

 
Heh, fick ju ett litet mejl från H&M att Lanvin collectionen släppts. YES tänker jag då och kollar in och kiikar och suktar lite. Sen poppar lite siffror upp och jag stänger ner sidan. Sorry H&M, ALDRIG att jag köper ett halsband för 500 spänn för att det är från Lanvin. Nope Nopeli Nopp Nopp säger jag! 

Dock hade det vart Chanel, eftersom jag är en liten sucker för deras kläder, hade jag ju svimmat och spenderat varenda 50-öring, som inte ens finns längre att förbruka men endå!
Oh jag tappar alltid lusten när det gäller höga priser och kläder. Jag har vissa affärer som det bara inte går att gå in i för de har så äckligt höga priser...
Skoaffärer hatar jag! Köper aldrig skor förutom när jag är med mamma. Jag älskar att gå in i de och pröva, lukta, pussa (ookeej överdriver här men alla förstår) på de. Men sen när jag vänder på de och ser det där tresiffriga numret lägger jag saakta saakta ner skon där den ska stå. 
Och MQ. Allvarligt? VAD ÄR DET MED DERAS HÖGA PRISER? Skojar de eller. Försöker skoja till sig folk tills någon kommer och frågar: Kostar den här verkligen så mycket? Då hoppar en liten dvärg fram och skriker NEEEJ du har vunnit jackpot! Tror du seriöst att en butik skulle sätta höga priser konstant?
JC börjar också få sådana där tråkiga priser men det är bara min åsikt...
Äh poängen med det hela är att jag tyvärr hur mycket jag än vill ha den där gula klänningen här nedanför så får väl det antingen bli en liten gullig julklapp (NÅGON. Snäälla någon. Jag vill ha den såå gärna. Någon gullig själ kan väl lägga ner 1500 spänn på lilla mig? Ingen? Nehe) eller så får jag bara sitta framför mitt fönster och tänka mig hur kick-ass snygg jag skulle vara.

Godnatt alla själar, nu ska jag bli frisk!
LANVIN FOR H&M
LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

 

 

         
   
COMMENTS
     
    » Lilla Fröken        

Fastnade inte för något av dessa plagg. Och Håkan i Lund...det var magiskt!

    2010-11-23 // 17:08:28                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback