Vad jag bryr mig om nu, är att du kommer nära mig även om det är försent att älska dig.

 
Sitter och bläddrar i min babybok för vi ska skriva om oss själva på svenskan. Så tydligen föddes man halv tio, vägde 3260 gram och var 50 centimeter lång. Log först två månader efter jag fötts och efter 6 månader satt jag utan stöd. Efter 13 månader efter jag fötts stod jag upp och min första tand kom efter sju månader.
Mamma hette mam och pappa hette papapa. Brydde mig inte ett crap om vem den där tjocka röda gubben var som kom på julen dock så satt jag själv den dagen.

"2-4 mån, tycker om fårskinnsfällen. Försöker att gripa leksaker. Vill ha mycket sällskap"

Jag gillade att sitta i hoppgungan och gåstolen och sjöng mycket. Kommer ihåg att jag gillade att ha på typ Karlsson på taket och Teskedsgumman på kassettband. Dock det enda som är kvar är Lotta på "Brokmakagatan" som jag så gulligt skrivit på banden när jag var 6 kanske?
Och när jag var 5 åkte jag skidor! HAHA kommer ihåg att jag gick på skidskola och jag var sämst där. Sen blev jag lite pro där ett tag haha!
         
   
COMMENTS
     
    » Lilla Fröken        

Ja han hade ett långt extranummer i Lund också. Det var nog det bästa av allt. Men när han körde "vi två 17 år" kändes det lite segt. Kanske för att det inte är en av de få låtar som jag inte riktigt fastnat för. :)

    2010-11-23 // 17:53:34                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback