And i'm like fuck you!

 
Skojade bara om att bilder från tällberg ska komma upp. Cyberspace sluckade upp alla som en liten köttbulle. Är så arg så det går inte att förklara! Får väl klandra mig själv som raderade alla efter jag trodde att jag fört över de till äckel datan. Trodde datan skulle ta emot bilderna men neeeeeeej såklart inte den har ju slut på minne för att jag en gång i tiden spelat spel och sen trott att jag avinstallerat men såklart inte för alla datorer suger!

Tänk egentligen hur underbart det skulle vara utan datorer. Komma hem från plugget och kanske t.o.m göra sina läxor då istället för att sätta sig direkt vid burken och bli fet och få fyrkantiga ögon.
Det värsta är ju att man bli så beroende av de tills datorerna sviker dig som fan. Det kommer ju alltid finnas att det kan bli fel i datan och då kommer allt försvinna eller att man får virus och då försvinner ju allt tillslut...

Är så jävla satans arg så vet inte vad jag ska ta mig till!! Tänker på att nu kommer jag aldrig minnas Tällberg 2010 för att jävla datan ska vara...Finner inte ens ord till vad den är! Eller inte ord som riktigt passar in att skriva direkt..


Nu ska jag lägga mig under täcket och bara gräva ner mig och får hoppas att jag blir på någorlunda glatt humör imorn.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback