Cause this is Africa!

 
Ska rensa lite bilds och musik och sen försöka föra över mina bilder som jag tagit och sen lägga in några här så det blir lite roligare inlägg:) Har tagit hur mycket som helst men kan inte lägga in något för jag har inge minne på datan..

Hahah juste fick hem 50 bilder jag beställde. Så fina. En massa fina sommarbilder, så jag ska sätta in de i min sommarscrapbook som jag halvt börjat med. Vill verkligen få igång den bara för skoj liksom.

Oooh någon mer än jag som blir så jävla inspirerad av sådana här sidor? Scott McClellan
Liksom titta:
Nu skulle det ju vart PERFEKT om jag hade nya bilder och photoshop att leka med men sen så självklart har man ju inte det så där rök mina kvällsplaner. Så det får bara bli fast and the furious och kanske lite Sourcream and Onion så magen sjunger också.
Godnatt.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback