Hur högt vill du fara?

 
Inte för jag är en direkt mjukisbyxperson, VERKLIGEN ingen mjukisbyxperson, känner mig ful och äklig varje gång jag har det offentligt. Asså t.ex. häromveckan när vi skulle till spåret så var vi tvungna att byta om i skolan och sen gå över hela skolan och jag ville bara sätta på mig en plastpåse och dö lite för jag kände mig så ful. Inte för att mjukisbyxor är fult eller något sånt, bara det att jag känner mig otroligt ful i det... Är väl lite som min käre storasyster på den fronten:)

MEN här kommer twisten på det hela, dessa brallor är lite 2 die 4 (om man nu är en sjukt fokuserad djurgårds supporter)





399 SÅ värt det! Måste bara få lite cash... kommer visst på onsdag men sen sparar jag ju 350 spänn så det blir ju bara 700 nånting (matten dååååliig här). Nu ska jag göra so Godnighte folke:)
         
   
COMMENTS
     
    » Angelica Luiza Zetterblad        

faan vilka snygga byxor!!!

    2010-10-17 // 12:28:52                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback