If it makes you happy, then why the hell are you so sad?

 
Springer upp varje gång idol börjar efter pausen och springer sen ner när det är reklam igen. Mysigt gäng de där idolerna är. Kommer bli kul att se vilka som går vidare och vilka som inte göre't. Dock detta år så har man ju några sköna fiskar på minnet som verkligen inte kommer försvinna och det är ju Olle, Linda, Geir och Jay såklart. (påtal om Jay så ska min son heta det om jag får nån. Hihi, fast bara med ett J men uttalas Jay. Cooooolt vah?)
Men nu blev jag lite halvt kär i den där Daniel. Dock så skulle ju vem som helst få mig att falla med John Mayer men endå.

Jaja, bort från idol snacket. Sitter och för över lite bilder till en extern hårddisk. Har 721MB kvar av 141GB... Hemskt. Har spenderat bort 141GB! Spenderat.. konstigt ordval?
Men nu så ska allt skit över till den där sablans hårddisken. Hahaha hitta en massa töntiga bilder på mig från typ 2002 och sen helt plötsligt från 1998 typ. Hahah sååå gullig jag var när jag var liten, sen när jag blev typ sex, sju, åtta (den tiden jag gärna kallar typ Demon tiden. Hatar kaxiga små jobbiga snorungar vid den tiden. Dock finns det gulliga sjuåringar men majoriteten är demoner)  så var jag ju inte lika söt och gullig direkt..

Kan ju visa en bild från lucia när jag gick i fyran.




Jag dör!
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

HAHAHA så jävla söt sofia! :)

    2010-10-10 // 17:10:47                                
     
    » Dalia        

HAHAHA så jävla söt sofia! :)

    2010-10-10 // 17:11:16                                
     
    » Sandra        

Omg minnen <3

    2010-10-25 // 20:16:05                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback