It's in the water..

 
Kollade igenom lite gamla blogginlägg och skrev aldrig att jag hittade Tällberg bilder haha! De ligger på en mapp i en mapp i kameran det var därför jag inte kunde se de när jag satte på kameran. Så nu är jag glad igen:D Dock så försöker jag föra över lite bilder till en extern hårdisk. Har tydligen 14779 bilder på min data så det är väl dags att rensa:'( Hatar att rensa, för det är ju en del av förändring och jag HATAR förändringar!! De flesta förändringarna är ju negativa och det är såå jobbigt!

Som på alla bussar nu, det står inte vilken busshållplats man är på! Det står bara *** på där det borde stå vad det är för busshållplats. Så man får gissa sig fram och försöka komma ihåg i huvet vart man är... INTE KUUL! Hoppas det är bara ett fel eller nåt sånt för annars blir jag arg!


NU ska jag geeka spel:P Godnatt



Håll med om att den här KAN vara världens gulligaste bild. Från en hemsida som jag inte kommer ihåg namnet påXD (Y)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback