Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

 
OHOHOHO Håkan Håkan HÅKAN. Är han en underbar och gullig person? JA. Sjunger han som en freaking gud? JA. Har jag hans cd med en feting signering över och känslan av hans kram? JA JA JAA

Helt jävla otroligt! När vi stod i kön ute (ohja, utomhus. I typ 2 grader kändes det som. Där fingrarna frös till is och öronen trillade av. SÅ värt de!) så lyssnade jag på Håkan och sen kom ett stort glasfönster där man såg in och såg han sitta där och signera. Det var en rätt mäktig känsla att en glasruta ifrån sitter den personen som jag lyssnar på JUST NU.

Tror jag aldrig vart så skakig och lycklig och helt otroligt varm i kroppen, även fast jag frös, förut!
Hur kommer det vara på hans konsert som jag och Nani ska på? Förmodligen bättre!

Nu ska jag somna innan jag faller ihop.

Imorn ska jag sova över hos Malin och på söndag äre kalas hos kusin och sen på måndag börjar praon. HAHA fick min sista praoplats idag vid typ ett(y) Ska praoa hos min moster på en inredningsbutik. Andra veckan ska jag praoa hos min gitarrlärare igen. mysigt mysigt.

Godnatt



Första glutten. Tagen med iphonen så därav sämsta kvaliteten. Bättre bilder kommer inom kort!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback