Next time your in London!

 
Little Majorette – London: låt man kan lyssna på samtidigt som man läser. I do:)

JAG HAR FÅTT MIN IPHONE NU!!
Brorsans gamla men endå. oooh är så glad så jag skulle kunna döö typ! Men nu råkade jag av någon konstig anledning ta in alla mina twilight bilder så den står och synkar nu och jag kan inte ta bort de än...

Hahaha men det kommer bli lite svårt att messa eftersom jag inte haft någon touch, har bara kört lite på ciccis eller pappas. Men sen har jag ju en Itouch så jag vet ju om touches. Ooooh ÄNTLIGEN!

Nu ska jag fixa en massa spel och sen ska jag geeeka de. Godnatt:)


         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback