River en vacker dröm när alla vill se dig dala nu Håkan Hellström

 
Uashaa... Trött, trött, trött! Varför sover du då inte lilla sofia? Kanske för trött för att lägga ner datan, stänga igen chipspåsen som så vackert ligger oberört bredvid mig(nat), ta bort det irriterande överkastet som jag tänker att jag ska vara så duktig att ta på när ändå ingen ser't, ta av mig alla jobbiga kläder och på med feting marlboro tröja (slängde min använda goosiga i tvätten för mamma skulle tvätta rött så nu får ja ta en EXAKT likadan fast den är lite hårdare och oanvänd) och sen släcka och på med musik och sen sova. Nej juste det lät ju asjobbigt så därför väljer jag att ligga och gnäll ist:)

Min vän Nani (vafan ska jag länka hennes blogg egentligen, hon har ju ändå inte låst upp den...Än hihi) ska säga en massa bra musiiik, lucky meee:D

Usch nu känner jag mig som en sån där coooool F95a som jag "tjatat" om på bloggen...


Näej går och lägger mig ist. Haade tänkt testa den där nya almenacke grejen men ångrade mig haha.

Godnajt



CoolF95a_fjortis.se+sinandracooolakompis_95
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback