She said I don't spend time like I really should. She said she don't know me, anymore.

 
Ligger och kollar på kungarna öber tylösand. Vilket jävla sjukt program! Kunde de inte hittat liiiite blåstare människor. Haallåå, de får ju mig att verka dum i huuvet? Han Jokiboy har man ju hört en heeel jävla del om och han verkar ju rent jävla.... Äh jag vet inte ens vad?

"Vet ju inte vad han får allt ifrån? Han bara kommer på't. Stoppa en bikini i smörpaketet och hänga upp den... Aah fan så jävla påhittig asså, synd att inte jag kom på det. Men men blåst som jag e"

Och sen brudarna. Jag tyckte att Svenska New York fruarna var förnedrande för sverige men grattis kungarna över Tylösand ni har nått toppen av botten. GRATTIS!

Och vad är snacket om att de är dåligt föredömme? Neeej, jag har lärt mig att jag ALDRIG NÅGONSIN SKA JAG DRICKA! ALDRIG ALDRIG ALDRIG


"Hon spottade i sin hand och så spottade jag i min hand och så skakade vi hand" Sen kramades de och han tog handen som var insmord i varandras saliv och lixom stryker hennes rygg typ... Äää får kväljningar!!
Han Jokiboy kan ju typ... dö?



Hon i mössan är min kompis kusiiin //CooollF95@jagärnörd.se:)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback