Standing where you left me...

 
Har tittat på Desperate Housewife, Cougar Town OCH den där nya serien efter Cougar Town.
Varför? För jag inte hittade kontrollen och var för lat för att ens tänka på att göra annat.
Dagens goda: Jag har två stora chipspåsar i mitt rum och höll undan mig från de hela tiden även hur mycket jag än ville ha't!

Nu ska jag sova och sen... PÅ TORSDAG SKA JAG OCH NANI PÅ HÅKAN HELLSTRÖM SIGNERING!!! VI KOMMER ATT FÅ TRÄFFA (I "värsta" fall se) HÅKAN FUCKING HELLSTRÖM!! Sen ska jag köpa nya skivan där oxå 149:- bara!
Aaah är så glad att jag spricker.

Nej fan jag måste sova nu! Godnatt:)

         
   
COMMENTS
     
    » Miss. N        

HAH. man kan ju säga att det blev lite mer än att bara se ; (D

    2010-10-15 // 19:53:31                                
     
    » Sofia        

mjo, men jag var rädd att duvet om man säger något så händer tvärtemot :|)

    2010-10-15 // 23:32:32                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback