We are family I got all my sisters with me

 
Jag.Vill.Ha.Ian.Somerhalder.

Så nu har jag sagt mitt. Behövs inte sägas något mer.

Nani (nu slutar jag länka hennes blogg, den FISRUMPAN) gav mig lite advice- musikadvice. Det gillas ju alltid. Så idag var Nanis dagliga dos Radiohead som fick bli MITT hot topic. Började faktiskt gilla en låt av de som heter High and Dry. Rätt skön sådär:)

Tänkte slagga nu, duvet det säger man om man är cooool, för jag börjar min prao fyra imorn (HEHE). Dock ska jag ändå vakna vid typ tio för jag ska duscha och sen åka in till Sollentuna C och luncha med Malin. Sen slutar jag vid åtta-nio så det är ju oxå rätt negativt:( Men det kommer nog bli kul, ska få se hur ett rep går till. De ska ha en Beatles konsert och då antar jag att jag kommer få kånka instrummet. YIPPIE-.-'


Och om någon (förmodligen ingen) undrar varför jag inte dragit upp några nya frääsha bilder. bara jag som märkt? Okkeej då. Nej men det kommer! Malin fick en systemkamera i födelsedagspresent och gissa vilket märke hon valde? CANON? CANON AV ALLA JÄVLA MÄRKEN! Den enda jag INTE förstår mig på at all! Nikon hade väl vart rääätt okej och Sony hade hon vart min lilla älskling, men en CANON?! Haha, ursäkta mitt nervous breakdown

MEN vi ska i varje fall fota då på höstlovet som kommer OM EN VECKA! Även fast jag inte ska göra något kommer det bli sååå skönt att bara dra runt i Rotebro (aj knoow fedt mä in tha hood) med min lilla (betoning på lilla) vän Malin och Cepastian och grek och Fredrik och andra. HAHA OJ vad det där lät som om jag bara drar runt med vääääärsta gänget nu. Inte sant, tro mig INTE sant hahah!

Godnaeeght



Nääämeen OJ det bara rååååååkade komma upp? Vet veeerkligen inte hur.
Det är min iphonebakrund btw. That means by the way, hahah
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback