XXXO

 
Vart i Tällberg i en helg med mami och papi. Bara relaxa lite och andas in den daländska luften och känna sig helt avkopplad är så jädrans najs! Har tagit så underbart många foton och hittade även två söta hästar andra sidan vägen som var gulliga nog att ställa upp som mina modeller. Fast en brun häst ville inte komma fram till mig, men en vit fin hona kom fram, men jag märkte att jag är lite smårädd för hästar. Hahaha trodde den skulle hoppa över stängslet och hoppa på mig och äta upp mitt ansikte...

Men jag hinner inte föra över alla bilder och redigera de, så det får bli imorn:) Hade tänkt åka till sollentuna med Malin efter skolan. Bara hon och jag, vi tänkte gå till biblioteket och kolla om det finns en prao plats till mig där. Jo jag vet att det kan låta jääääävligt tråkigt att praoa på ett bibliotek MEN det finns ingen chans att jag får stå i lagret och hålla på där så det enda jag möjligtvis får göra då är att sätta några böcker på rätt plats och så och det kan ju vara rätt mysigt, och att få vara i den underbara tystnaden hela tiden mmmm i like it!

Nu ska jag fortsätta på en liten sak som ska in IMORN! Hehe, är snart klar så det är rätt lugnt då men mina ögon håller på att stängas igenom hela tiden men måste verkligen hålla mig vaken till Jersey Shore. Hahaha missade förra veckan vilket inte var roligt men idag ska jag tamefasen inte missa det.
Varför det konstiga programmet kan tänkas vara roligt då? Jaaa, jag vet inte. Det bara är haha! Jag vet att Nani tycker det är helt otroligt tråkigt:P

Kom på att Nani nu är i Kräkland [Grekland] så kommer inte få träffa på henne på.... ett tag haha, vet aldrig hur länge hon stannar när hon reser utomlands:P


HELVETES JÄVLA SKIT! Jag som hade plannerat att titta på jersey shore och så ringer jag Malin och pratar med henne i en timme och en kvart och självklart missar det. GUDVADDUÄRDUKTIGSOFIAKARLSSON
Pluggat har jag ju inte heller gjort så tummen upp på det.

Godnatt..

Juste bra låt: Ellie Goulding – The Writer
Lyssna gärna den med hela inlägget, haha det gör jag(y)
         
   
COMMENTS
     
    » Olaflone        

Excellent site. It was pleasant to me.

    2011-04-10 // 22:39:01                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback