But how dare you try to take what you didnt help me to get, you selfish Bitch, I hope you fuckin' burn in hell for this shit!

 

Alla foton tagna av mig.


Jag vill känna bensinlukten genom mina näsborrar. Jag vill gå i tunneln och helt plötsligt kommer en snubbe med cross bakom en. Jag vill äta en feting varmkorv för det är det enda som värmer ens kalla mage. Jag vill titta ner på hela crossbanan och se crossåkare hoppa på gupp som om det vore en lite sten. Jag vill åka med min syster ner till Uddevalla och se supercross+freestyle nu i helgen.

Jag älskar cross
         
   
COMMENTS
     
    » Eleanor        

True..so fucking true.. Miss the time<3

    2010-09-09 // 17:29:11                                
     
    » Sofia        

Vi åker ner igen någon dah vah? VI MÅSTE D!!<3

    2010-09-11 // 11:31:09                                
     
    » Rubenmarit        

Nice site, keep up the good work!

    2011-05-06 // 12:08:31                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback