I dreamed of being that cool kid even if it ment acting stupid!

 
Känns småttdepp att jag är svin trött nu vid nio eftersom jag börjar halv nio imorn. Det känns som eftersom jag får sovmorgon borde jag vilja vara uppe till tre men jag har ingen som helst lust. Har ont i halsen (igen, hur lyckas jag?) så skippade träningen idag och tog istället ett varmt skönt bad med massage olja och käkade Pommes och tjockkorv med syster samtidigt som vi kollade på favorit filmen Snabba Cash. Funderar på att traggla igenom böckerna så har man det gjort liksom:)

Ey fän, trött äs häll. Godnatt nu fellas, c u t. HAHA förkortning för See You Tommorow. Döööööööör....
(ja jag är väldigt trött som alltid märks ju det)



Båda fotona (denna och bilden från förra inlägget) är tagna av min klasskompis Jesper som insisterade på att han ville ha kameran. Redigering av mig^^
         
   
COMMENTS
     
    » Anja        

Svar:

Ja, men eller hur? Jag hade gärna skrivit mer om politik men då blir man ju totalgrillad. Synd!

    2010-09-20 // 11:31:24                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback