Please leave all overcoats, canes and tophats with the doorman from that moment you'll be out of place

 
Yippe, nu får man sällskap av en irriterande fluga hela kvällen.
Och jag måste göra jobbiga läxor fast jag är trött som ett svin
Och djurgårn förlora mot gnaget....

Tänker inte ens beskriva hur besviken och ledsen jag är... Skönt att vi åker till Tellberg snart! Världens underbaraste ställe. Det skiljer sig från allt och man kan bara andas ut och ha en liten moment för sig själv. Helt jävla underbart att vara där uppe i Dalarna.
Även om det bara är en helg så spelar det ingen roll, vi kommer bada, sova, äta (de har världens godaste mat!) och förmodligen fjällvandra med stavar om vädret vill det.
Jag älskar't!



(otroligt dålig bild eftersom det är med mobilen men detta år hänger ju kameran med så då blir det ju liiite bättre kvalitutta)


Kul när man försöker vara duktig och skriva en uppsats om hur Eminems liv och rapp påverkar oss så står det inte på wikipedia när och var han sattes in på Rehab och när han blev frikänd och när han fick en relapse. Så står det oxå att han är gift med en brud som heter Elizaveta Chashchyna. Testade googlade det, wikipediade det (både svenska och engelska) och googlebildsade det. INGET. Så då söker jag på Eminems wife och får upp hans släktträd och där står det att Em's morbror Uncle Ronnie tog självmord och att han skriver lite om det i låten Stan. Så då var jag tvungen att kolla upp Stan låten och sen så var jag fast och var tvungen att hitta texten och musikvideon osv osv osv.
Snacka om att man suger på att plugga

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback